light years away



ville bara vara lite blödig och säga
att vissa människor är speciella
och melissa är en av dom.

hösthösthösthöst-l-o-v






älskar hösten
älskar lov
älskar att vara i västerås
älskar vin
älskar öl
(ehehe)
älskar maja
älskar amadeus
älskar ojoj
vad jag älskar


jag mår bra, jag mår über.

det har varit fest i huset hela natten
jag och deus håller på att städa
sen ska vi handla mat
sen ska vi mysa
bara mysa
älskar att bara mysa.


it feels like home




gårkvällen blev mycket lyckad
mycket musik och mycket vin
mycket mycket bra


eaze my troubles that's what you do


igår sjöng jag och amadeus på ett bröllop
det var en jätte fin ceremoni
sen var det fest, med öppen bar
vi blev fulla
sen åkte vi in till stan för att älskling skulle agera modell
(min pojkvän är snyggast)
sen åkte vi tillbaka tillbaka till mottagningen och den öppna baren.

Idag blir det plugg och mys.


my beloved one


Ikväll ska jag jobba
sen ska jag åka till älskling
äntligen

someone's late, i'll wait


Det känns som att jag inte har tid för någonting längre.
man kan fan inte vara alla till lags.

hej mongo


idag dör jag av trötthet
imorgon dör jag av spanska uppsats
på torsdag dör jag av psykologiprov
på fredag dör jag av matteprov
yeah. i'm pretty screwd.


På lördag ska jag och boyfriend sjunga på ett bröllop. Jag ska förmodligen ha på mig en paljettklänning.
puss.




KEYBOARD CAT

http://www.youtube.com/watch?v=SJ5w4MkFofc&feature=PlayList&p=15605B920C9BDBFA&index=0


jävligt kul, jävligt kul tycker vi. debbie (mongot på bilden) och jag.

FUN FUN FUN FUN FUN



Efter en hård dag i skolan med t.ex ett träningspass SQUASH! (hur kul som helst)
åkte jag och debbie hem och konsumerade kaffe medans vi diskuterade
det humanistiska och det kognitiva perspektivet i psykologin (i ca. fem minuter)
Vi pratade en del, kanske. också. ja.

Jag har blivit en seriös person
jag har nu en lista på plugg som behöver pluggas.

- psykologi
- matte
- historia analys
- idé och kultur historia
- spanska

KUL VECKA, kul.

"Åk inte ifrån mig älskling, stanna. Snälla, stanna."


förlåt.
Det är nog rätt ord.


and who the hell was i?


huvudvärk
ångest
muskelvärk (typ?!)
ont i båda lilltossingarna
HATAR att man inte kan återkalla sms, borde sätta alkolås på min telefon.
HURSOMHELST, igår natt var en underbaaaaaaaar natt.

it's terrible, terrible my lady


tonight's gonna a be a good night

förfiesta hemma hos mig
sju kilo vin
efterfest hos random
häng hos random dude
"vem fan är du"
ge mig mer vin.
du är min bästa vän.


kvällen har varit awesome, mer awesomeness åt folket tycket jag.


love me or leave me

ibland dör jag på mig själv
jag vaknar ALLTID antingen en timme för tidigt eller en timme för sent.
i morse vaknade jag två timmar för tidigt.
Jag har duschat, gjort mig i ordning, ätit frukost två gånger, druckit tre koppar kaffe, spelat gitarr, skrivit nästan en hel låt, dansat och lallat runt i huset och sjungit love me or leave me and let me be lonely, jävligt bra låt i must say.

Om tjugosju minuter ska jag ta bussen till la debb och förmodligen fortsätta med lallandet, sen börjar vi vid ett, det kan vara lycka.


bilden symboliserar att jag återvänder till växjövärld idag.


like we used to


"kom hit och kyss mig och klia mig i nacken"



jag saknar min kärlek
hela tiden
varje dag


it's the way you don't give a damn

idag ska jag inte bry mig om något annat än mig själv, kaffe och cigaretter.


ROA MIG!!!1

Efter att ha skrivit på ett historiaarbete hela dagen är det inte mer än rätt att sitta i camen och skratta åt sina egna miner. Nej, jag har inget liv.



someone's red lips speaks to someone's blue eyes


I've got soul but i'm not a soldier


RSS 2.0