?

tredje gången gillt
är det så man räknar?
jag ska åka iväg
jag tror att man ska börja
börja att fundera efter första
jag ska ge mig av
jag tror att allting spelar roll
när ingenting alls gör det
ett tåg till oss
från oss
från dig
till dig
från mig
till mig


med en enkel hälsning


tänkete bara säga tjenna
jag har en snygg man med en snygg gitarr
jag pluggar lite
jag tvivlar lite

ibland glömmer jag mig själv



heaven is a place nearby



vila i frid pojkar.
v












fuck forever



i want it back


nån mer än jag som är lite sugen på sommaren kanske?

just a boy


hoho. idag var jag på moderna muséet. det var najs.
på kvällen var jag, debb, och china och lyssnade på tobias ravet (?)
en man som överlevde förintelsen, mycket intressant.
imorrn kommer min bror hem, då ska vi göra något tillsammans.
på lördag åker jag förmodligen och hälsar på mormor och morfar en snabbis
sen åker jag vidare till västerås för att träffa min man
på söndag ska vi tävla och förhoppningsvis blir det ännu en vinst.

nu ska jag lyssna på angus and julia stone.

i know this feeling, i've been here before



nu ska jag dricka kaffe
sen blir det skola
testar flintskallelooken idag.

jag vill åka hem




nu har jag lite växjöabstinens
det hade varit gött att få vara där nu
på påsklovet kommer jag
heeeela påsklovet
kommer bli awesome
ni är bäst

KUL

det är roligt att min man är så rolig
kul. kul.
lösenordet är ändrat!
puss

marsvin? svin? på mars? nehehehehej du.


hej. mitt namn är da vinci.
jag är konstnär.
du kan se mina grejer på miami beach.
FINNNER DU INGA ORD HERR KARLSSON ELLER VAD ÄR GREJEN!?
fan får ju sköta allt i det här hemmet.
svamp, NEJ ät det inte! bob? bob o svamp ? Svampbob så klart.
hahahahahahahah kan ditt löööösen. nu kommer du byta.
hej sabina, glöm nu inte att bara äta godis på lördagarna.
annars tar veckopengen slut.
// xoxo gossip girl.

kära du


idag ska jag gå på bio med debora
vi ska se alice i underlandet med 3 fucking D
innan dess ska vi gå ut och äta fin middag
och dricka fint vin
sen ska vi snapsa och gosa

puss

...


jag vill bara ha  dig och sommar nu


i think sometimes you are sucking away at my soul

















var nöjd med allt som livet ger

jag anser att livet är över när man blir nöjd
visst man kan vara nöjd med vissa saker
men jag tror fan inte att man blir helt nöjd
det är kanske meningen med livet
inte att hitta kärleken utan att finna ro och bli nöjd
jag är fan inte nöjd
och jag är inte redo för det än heller.


i know you have a heavy heart


jag har ingenting  att säga.

jag gillar inte ens dig längre

det är sjukt hur ens syn på en person kan förändras så mycket.
det är lite synd faktist, men du är en sån jävla oskön person.

 

 


you're looking skinny like a model with your eyes all painted black



I said there's nothing that I can do for you  you can't do for yourself
He said oh yes you can, just hold my hand, I think that that would help
So I sat with him awhile
Then I asked him how he felt

He said I think I'm cured
No, in fact, I'm sure of it
Thank you, stranger
For your therapeutic smile

i don't believe you, dear


We must blend into the choir, sing as static with the whole
We must memorize nine numbers and deny we have a soul
And to this endless race for property and privilege to be won
We must run, we must run, we must run

The mask I polish in the evenin', by the mornin' looks like shit


I got a flask inside my pocket,
We can share it on the train.
And if you promise to stay conscoius,
I will try and do the same.
Well we might die from medication, but we sure killed all the pain.
But what was normal in the evenin',
By the mornin' seems insane.

But now I don't care, I could go anywhere with you



idag åt jag och debbie sushi till lunch
det var gott men inte mättande
vi var hatade på kultur-och idéhistoria lektionen
jag älskar att vara sjukt, äckligt, underbart jävla kär btw

nu ska jag bajsa och titta på glamourama.
hejdå.


TURN ME ON DEAD MAN

http://www.youtube.com/watch?v=PG0wksBzKSc&feature=PlayList&p=377C9680C45BE039&playnext=1&playnext_from=PL&index=17


my beloved one


jag är sjuk idag
vaknade typ tio, med huvudvärk
somnade om, vaknade klockan fyra
nu ska jag sova igen
sen ska jag plugga

I hold your head when you throw up, you hold my hand when i weep


huvudvärk och magvärk
skulle sitta fint med lite gos

oh, please just last



jag har haft ont i huvudet hela dagen
lyssnat på poetryslams (jag är en tönt, men älskart)
lläst massa ELLE
tittat på film
väntar på att få ringa min man
avundas pappa för att han är i frankrike och skickar skrytsms (bitch)

someone makes love, love makes someone




i looked for stars but all i saw was the sky



he knows i adore him
i always will
i'd do anything to keep him,
i'd do anything for us
we will be remembered
he's something more than i deserve
he's everything
and everthing is something
somewhere
everywhere



vem lämnade vem?


god morgon
kaffe, nu
hejdå

vi är på väg åt olika håll



and it's hard to hold a candle in the rain


jag kom hem för en stund sen
har varit i västerås i helgen 
fredag- snubbarna repade
lördag- snubbarna spelade
söndag- snubbarna försökte spela (hehe)
måste säga att musik direkt inte lyckades med ljudtekninkerna (NI SÖG!!!!!!!)
jävla fittor, förstörde hela skiten. förlåt. men sant.
nu är jag trött och arg och besviken och rädd och kissnödig och trött igen

hejdå. ring mig inte imorrn.


home sweet home



jag orkar inte plugga mer
men måste
så jag slipper det när jag är hos mannen
för jag ska till mitt andra hem i morrn
kommer bli najs
pojkarna har massa spelningar
NU ska jag skriva klart skiten
(nån kanske har skrivit ett arbete om kuba som den personen skulle vilja skicka?)

Yoko said: if you're two people sharing the same dream, it's reality


jag dricker kaffe som vanligt
min bror frågade mig och jag ville följa med på spelkväll hemma hos nån snubbe
vi skulle spela spel och dricka öl för att sedan fortsätta ute på krogen
men tyvärr. jag ska vara hemma, dricka kaffe och plugga
jag hatar mitt liv.

when strangeness enters our lives


jag vaknade klockan sex i morse
det är inte okej när man börjar halv ett
innan skolan ska jag till biblioteket med debb och kanske käka lite
jag har köpt en fjärilsring
jag gillar den
nu ska jag dricka kaffe

i'm never gonna let you down, i'm gonna let you down



jag är äntligen klar med isvaksanalysen
jag har dock druckigt fem koppar kaffe och kommer inte kunna somna
lyssnar på dagens låt airplanes med local natives
jävligt bra
idag gav jag min svenskalärare rysningar, en eloge till mig
nu ska jag läsa ELLE och dö
vill sova med min man

snuttigull



"When I was 9, my dad left one night and never came back
. I was crying the next day on the porch when my 12 year old neighbor came over and said he'd take care of me instead. From then on he he gave me the protection and caring I needed. I am now 24 years old and the happy fiance of that boy."


hemlängtan


jag vill tillbaka
jag vill bort
jag vill skratta lika mycket som jag gjorde

3000 miles away





LET IT BURN


jag och debbie sitter i varsin soffa och nördar
vi har eldat upp ett skåp
och använt köksfläkten väl
vi har lagat pasta och ätit godis
vi har druckigt kaffe och vill ha en rulle
nu ska vi kanske gå och fika någonstans
om vi orkar
sen ska vi sussa

(ja, pojkar. Vi ska ha kuddkrig, nakna)


airplanes


It sounds like we
would of had a great deal to say
to each other
I bet when I leave
my body for the sky the wait will
be worth it

Oh, how I love to be around this particular place I found


jag tänker inte ens försöka att beskriva hur jävla gött vi hade det i tjeckien och österrike
ni kommer ändå inte att förstå
jag förstår typ inte ens
sju kronors öl
shots som smakade tandkräm
rå köttfärs på macka
långa nätter fyllda av asgarv
über skidåkning
äggliftar
gulaschsoppa och öl
gin & tonic i mängder
KFC
halvnaken dans på soffor
bastu med Helga
heja heja sverige
öl på flyget och bussen dit
öl där
öl på flyget hem
ölölölöl
öl

(i love you baby)

jag orkar inte ens skriva en rubrik

tjenna
jag är hemma
trött och död
och seg
och vill bara sova
MEN jag har haft en fantastisk vecka med min man
underbart faktist
bilder kommer någon gång

RSS 2.0