älskade acne


nu är den äntligen min
min min min min
och jag älskar den
hihi

tror minsann att vi har pussats i 17 månader idag



biffen



världens bästa spelning
jag fick dansa till mina favoritlåtar
jag fick sjunga så rösten sprack
jag fick dö en liten stund
jag fick dricka öl och umgås med några favoritpersoner
jag fick titta på simons buttcrack
jag fick skaka simons och bens händer och tacka för en awesome spelning
jag fick fan ha the time of my life
tack biffy!

B-I-F-F-Y C-L-Y-R-O




i övermorgon åker jag till stockholm
för att se biffy clyro
med mannen
och andra goa människor
(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
att jag får en mysdag med min deb
är självklart ett plus i kanten
det kan nog inte bli bättre
BÄZT HELG

storebror


haha! sjukt jävla bra människa
saknar honom sjukt jävla mycket ibland
bäzt bror

all i really want is someone to hold me and tell me that everything is going to be all right



du har inte hittat rätt än, vännen


jag-vill-ta-studenten-och-åka-någonstans-långt-bort-och-bara-leva
-och-må-as-bra-med-dig

dammoln borde stavas dammmoln





och jag visste att det skulle hända
varför slutade jag andas
varför öppnade sig min mun
av förvåning
och inte för att säga något
tillbaka till dom orden
varför fick jag inte brevet
jag skulle förstöra det
aska skulle endast finnas kvar
ett dammoln av det onda

du vet ju inte ens hur det är, du vet ju inte ens hur det kommer bli, du förstår inte konsekvenserna av ditt beslut, jag kan inte visa dig konsekvenserna nu, det går för fort, jag kan inte, för det är mitt fel, det var mitt fel från första början


john travolta in the closet




fejn dag.
har typ aldrig chillat såhär mycket

a-p-a-r-t


it has dried up, the source of everything


You have not been listening to me. I am not the person you know.
I am a dead person and I do not know yet what will bring me back to life.
You do not see this, and I do not know what more I can do to make you see.
It is as if you have chosen deliberately to sit in a corner where the rays of the sun
do not shine. I think of you as one of the three chimpanzees,
the one with his paws over his eyes.

500 dagar tillsammans


S "nu vet vi att det är under den tredje veckan ifrån varandra vi får panik"
A "men nej, jag har panik jämt!"
S "men über panik"
A "ja, jag har über panik, har haft det ända sen vi sa hejdå"
S "jag med."

i'll dance anyway


jag vill vara nära dig


HEMSK DAG. enda som var bra var fikan med mosen
har varit trött och deppig och hemsk. vill bara krypa ner under täcket och gråta lite.
saknar mannen extra mycket idag också, hatar skype, vill inte behöva skype, vill ha dig här!
nu ska jag snart iväg och dansa lite med gustav, blir nog bra ändå.




det är inte samma sak längre


jag tappade det
mig
någonstans mellan dig och en hemsk plats
och du sa förlåt älskling, men det är inte samma sak längre
och jag sa jag är beroende av ett monster som dödar mig inifrån
du klappade mig på huvudet och log
och jag önskade att jag kunde döda dig
så långsamt, så smärtsamt
men den kvällen sprang du in i min kniv
du sprang in i min kniv
om, och om, och om
igen

för allt var så fint och det kändes så bra



bäzt kväll

gossip girl nununununu!!!11

And it will stay with you until you're mind's been found, and it has been found wondering around




the writer

you wait for a silence
i wait for a word
lying next to your frame
a girl unobserved
you change your position
you're changing me
casting these shadows
where they shouldn't be

we're interrupted
by the heat of the sun
trying to prevent
what's already begun
you're just a body
i can smell your skin
and when i feel it
you're wearing thin

but i've got a plan
why don't you be the artist
and make me out of clay?
why don't you be the writer
decide the words I say?
cause i'd rather pretend
i'll still be there at the end
only it's too hard to ask
won't you try to help me?

sat on your sofa
it's all broken springs
this isn't the place for
those violin strings
i try out a smile
and i aim it at you
you must have missed it
you always do

gamla bilder som fan på mig och berry






hehe. kult!
hade så jävla långt och blont hår alltså.
hehe kul dag ändå.
puss

illsinnad illusion



tjenare
jag skulle egentligen ha gått ut ikväll
men jag har inga pengar, så sparar mig tills imorrn när kvinnan kommer
igår hade jag världens mysigaste kväll med melissa
nu ska jag mysa ner mig framför tvvven och ta en kopp te
skickade iväg två brev idag
till två av dom viktigaste männen i mitt liv




nattlig övergivenhet



två veckor utan mannen har gått
två till kommer att gå innan jag får träffa honom igen
sånt får man ont i magen av
(saknar dig hela tiden)

he had some problems with himself


heje!!!!
idag har jag shoppat.
ett par docs och ett par tights. nästan en vinterjacka

nu ska jag iväg och dansa
PUSS

när jag har tråkigt brukar jag skriva på mig själv




bearbetningsfasen


jag har precis skrivit klart en låt
gitarren låter än så länge förfärligt
men det blir nog bra snart
funderar på att ta mig en powernap

PÅ LÖRDAG


på lördag kommer kvinnan till växjö
WOHOWHOPPI
(jag har saknat rumpan av mig)

So, what kind of creature is this Lucifer?



"He could at times resign his own for others good,
but not in pity, not because he ought,
but in some strange perversity of thought,
that swayed him onward with a secret pride
to do what few or none would do beside;
and this same impulse would in tempting time
mislead his spirit equally to crime."

on my retina


a huge hand, stifling her cries





"On the livin-room floor, to the sound of rain pattering against the windows,
he makes love to her. Her body is clear, simple in its way perfect; though she
is passive throughout, he finds the act pleasurable, so pleasurable that
from its climax he tumbles into blank oblivion."

Kafé Deluxe


helt sjukt bra kväll igår.
jag och elis drack öl och dansade som om ingen annan var där
Linea spelade och sjöng och var helt fantastisk som hon alltid är
Allt var så bra, så bra!!!
jag och elis gick hem i natten
han åt en sån där veggierulle
och jag åt en sån där cheeseburgare



idag har mitt hjärta mått dåligt

någon sa något roligt idag
och i vanliga fall hade jag skrattat
men inte idag
mitt hjärta mår dåligt idag
ångest blandat med rädsla
och en deciliter skam

hejdå

the morning is a different kind, no longer haunted by the ghosts of the past, that comes out at night


liberate the illiterate


tjenna.
igår dansade jag sönder mig själv med gustav i typ två timmar
(min kropp är död idag)
idag är det skola, med endast en lektion.
(pallar man?)
ikväll ska jag chilla på deluxe med goda vänner och najs musik
(bäzt)


RSS 2.0