and you tear us apart with all the things you don't like

jag vägrar sova nu
jag sitter och fnittrar för mig själv
och tittar på min älskade lp-spelare
och lyssnar på den
och fnittrar
jag vägrar sova nu

lovable


jag är så jävla nöjd med livet just nu
allt är så sjukt galet kalas bra

a collection of letters


HOSPITAL HOSPITAL HOS PI TAL

idag  har jag legat på sjukhuset i sex timmar
min bror var med och höll min hand
jag har ont nu
men snart kommer min man och myser.


18



idag fick jag frukost på sängen
snart ska jag åka och shoppa upp lite presentkort
idag kommer mamsen!!!!1
imorrn kommer min man
på lördag blir det middag med bra människor


livet är najs.

this is the first day of my life


imorgon ska jag till skolan
jag har missat typ en vecka
men det  gör ingenting
för jag är 18 i morgon


cowboys are cooler than ninjas, indeed


den här tröjan ska jag snarast införskaffa
både för att den ger ett ärligt och förståndigt budskap
och för att min man tycker tvärtom.


jag älskar dig


och du är det bästa jag vet.

min syster saknar dig och jag tänker på dig ibland

we will never know, will we?


of course i miss you, every day


sure we were great, but i was sad and you were stupid

jag är så jävla trött på all jävla skit just nu
trött på att jag ska till doktorn i morrn
trött på att du inte ens bryr dig
trött på att jag har mått illa i fyra dagar
trött på all jävla dramatik hela jävla tiden

kan man inte bara någon gång rycka på axlarna för en liten grej?
vafan gör det? en liten grej? snälla. väx upp.


Förlåt bloggen för att jag tar ut min ilska  på dig
antar att jag inte är mogen nog att ta ut den på
den som är ansvarig för mitt lilla vredesutbrott.

who will love you?


jag sitter och gråter till bon iver
det är så jävla true
kan lyssna på det hur många gånger som helst
och fortfarande gråta
man vänjer sig helt enkelt inte

paradise



nu har jag suttit i min säng och tittat på alla ph avsnitt. nästan alla i alla fall.
och cimon är lätt favoriten
hatar att jag vet vem som kommer vinna (DAMN YOU MOA)
nu ska jag dricka vatten.

han är så söt. (men min man är såklart mycket sötare)

i would like to make some changes before we arrive



hej du eviga kyla
det var i allafall lite varmare idag
jag skippade sista lektionen idag, tycker att jag förtjänar det
imorgon åker jag till sälen med far och lillasyster
det ska nog bli mysigt, kallt men mysigt

btw. sommar. snälla.


seriously


snubben till höger. woha. katelovesme.net

stuck on you


i helgen har jag varit hos min man
vi har spelat tv-spel och han har musikat väldigt mycket
vi har också umgåts med ytterliggare bandmedlemmar
dom är bra.

nu är klockan 07.38. Det betyder att min buss gick för 38 minuter sen
det betyder  att jag är lite sen. jaja.

doctor doctor please

idag skulle jag haft ett par martens
idag har jag tre relativt okej lektioner
idag ska debb sova hos mig
därför lägger jag in en bild på dosen

make an effort bastard

ibland känns allt så jävla ovärt
typ du ibland
och sen kommer emmaboda in i bilden
hoffmaestro och deportees
då blir man happy
jag och debbie bokar tickets i månaden
det kommer bli awesome


suddenly everything changed


jag sitter och väntar på kinamat
älskar att min familj är för lat för att laga eget
imorse var jag hos min camasho tandläkare, hon är ond.
nu ska jag plugga.


och btw. jag saknar idag också
jag saknar sweden rock och lina.

CARIN WESTER


det är så mycket jag vill ha.

we should save it for rainy days


idag ska jag till tandläkaren (damn you)
sen ska jag ha historia redovisning
sen ska jag hem
sen ska jag sova
sen ska jag plugga
sen ska jag sova

SYND

det är så jävla synd om alla
det är synd om barnen i afrika 
och alla uteliggare
det är synd om tjejen med krossat hjärta
och snubben som var otrogen
det är synd om anorektikern
och den överviktige
det är synd om hon i klassen som inte pratar
och om han som inte kan sluta prata
det är synd om han som jobbar för mycket
och om han som är arbetslös
det är synd om bloggaren utan hjärna
och synd om alla hennes fans
det är synd om den gravida tonåringen
och synd om den sterila medelålders kvinnan
det är synd om dom fattiga
och synd om dom rika
det är så jävla synd
eh, tyst.

his heart is heavy, i can feel it when we kiss


det är ganska najs att vara älskad
och att älska

i wish




snälla?

ikväll har jag roat mig med att raka av min brors hår






jag är nöjd
hehe


if you love something, give it away


If you walk away, I'll walk away
First tell me which road you will take
I don't want to risk our paths crossing someday
So you walk that way, I'll walk this way


läskig likhet


jag och debbie ägnade hela skoldagen åt att hitta ämnen som vi har olika åsikter om
allt ifrån moral till kläder.
VI HITTADE ABSOLUT INGENTING.

förutom flipflops. hon gillar dom, jag hatar dom.

acne abstinens



jag vill ha
jag vill ha sooooo bad.
damn you ekonomi

det är så äckligt jävla kallt nu jag behöver dig nu


om sjutton dagar är jag fri (jubel)
nu vill jag bara krypa ner i sängen
med en bok
och te
och gömma mig tills jag blir fri



REUNION!


dagen har alla förutsättningar för att bli en bra dag!
snart ska jag in till staden för att äta sushi med debbie(!!!!!!)
vi ska äta på nått litet och hippt ställe vid medis
haha.

 


hjärtat


lazypants.
jag älskar att lata mig. det har jag gjort hela dagen.
jag älskar min amadeus också.

Melissa Horn

Jag ville mötas nånstans nere på djupet
Jag har varit där förut o jag är inte rädd
Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset
Men de kan titta nu jag är beredd

Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Jag vissa stunder kan det kännas ensam
Och du undrar vad jag tänker på
Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig
Som om hon skulle försvinna då
O vi talar sällan högt om våran framtid
Vi talar aldrig högt om det vi har
Dina drömmar blir allt svårare att se nu¨
Och mina finns snart inte längre kvar


jullov i bilder












over all. awesome lov.


25-04-08





den här platsen är någon annans



dina drömmar blir allt svårare att se nu
och mina finns snart inte längre kvar



Väntan 3.

Nu har jag äntligen väntat klart.
Nu lever du inom mig, under min hud.
Precis som likmaskarna som kläcks i min hud
och krälar och äter sig ut.
Ut i mina ljumskar, på mina händer, på min rygg.
Krälar i mitt hår.

Jag kan ta ner någonting från himlen åt dig.
Bara inte stjärnorna. Så långt når jag inte.

Din lukt. Fräter i mina näsborrar som förångad syra.

Jag kan ta ner någonting från himlen åt dig.
Bara inte solen. Så långt når jag inte.

Din smak. Som arsenik och bittermandel, stympar min tunga.
Jag spottar ut den, den slår mot din nakna hud med ett plask
och färgar din rena hud röd.

Jag kan ta ner nånting från himlen åt dig.
Bara inte månen. Så långt når jag inte.

Din röst. En kniv som skär sönder mina trumhinnor.
En svullen böld som gör mig döv.

Jag kan ta upp nånting ur jorden åt dig.
Kall fuktig jord och feta fråa silkeslena daggmaskar.
Jag lägger dem och jorden på din mage,
brevid min avskurna tunga.

Din kropp. Mina händer försöker ta i den. Smeka den.
Den ena handen bränns till oigenkännlighet som mot glödgat järn
den andra fryser fast som vid iskallt stål

Jag kan ta något av mig själv åt dig.
Mina naglar har redan slitits loss med tång.
Om de inte varit bortslängda skulle jag lagt dem
brevid tungan, jorden och maskarna.

Ditt ansikte. Som om jag vore i vacuum, och
mina ögon trängde ur sina hålor
När jag försökte möta din blick.

Nu har jag äntligen väntat klart.
Nu tränger dina naglar igenom min hud.
Borrar sig genom, skrapar emot ben
som krita mot griffeltavla.

Väntan 2.

Godtryckligt utsträckt väntan i elektriska stolen.
Mitt enda tidsfördriv är att gnida mitt ansikte i krossat glas.
För att få bort allt damm. När jag ler spricker min döda
torra mask av hud. Och blir till damm.

Han stympar sig själv och monstret som äter honom inifrån.

ska han inte börja andas nu?

Väntan 1.

Nu hade jag väntat för länge. Som du vet väntar jag inte.
Jag lade mig ner och väntade på honom. Han är en skönhet.
Ler lika smärtsamt som ljudet av krita mot griffeltavlan.
Han är ren elektricitet. Jag låg och väntade för länge hos honom.
Han reste mig upp.  Mina variga liggsår gapade mot honom.
jag förde in mitt pekfinger och mitt långfinger i såren. Mina sår
smärtade lika mycket som min väntan gjort. Han tog min hand
och stoppade mina fingrar i hans mun. Hans tunga slickade ömt mina fingrar.

Tänk dig ljudet av glas som långsamt krossas. Tänk dig samma ljud
fast brosk och ben istället för glas.

Hans ögon log inbjudande mot mig.
Hans tunga stannade upp. I samma ögonblick hörde jag ljudet.
Ljudet. Och kände smärtan i handen.

the ice is getting thinner under me and you






i'd rather be lonely than happy with somebody else


original cornflakes och fil till frukost. sjukt bra.
mannen ligger fortfarande i sängen
funderar på att krypa tillbaka

idag ska vi dansa, sen åker jag hem.

sometimes i tell my friends that i'm really busy when i'm really not, just so i can spend the night alone by myself


hej mitt vinterland











you don't have lots of money, but you'll write me a song


absent-ab-sent-abs-ent


det är helt sjukt.
människor förstör människor.
andra människor kanske förbättrar människor.
men för mig, är du förstörd.
enligt mig är du inte densamma som du en gång varit.
den du var, du var nästintill bäst då.
den du är, obefintlig.
inte ens ett svar på tal.
inte någonting.
kanske inte ens förstörd.
för vad vet jag.
när du inte ens finns.




RSS 2.0