du är min hemkomst, min slutstation




han är ett par vita vans
och ett par alldeles för tajta jeans
han är jävligt snygg när han är arg
han är jävligt snygg när han är glad
han är ett "tjena gullet" första gången vi träffades
och ett leende större än ansiktet
han är " jag vill ha toppen av brödet"
och oblandad oboy
han är "jag snor din kofta"
och dåligt morgonhumör

han är en flaska öl
och en gitarr
han är en bra känsla i magen
och en varm konversation
han är arg när han är arg
och kärleksfull när han är kärleksfull

och han är allt jag någonsin velat ha
allt jag behöver
jag pratar om honom hela tiden
för han är allt

han är en lördag ute med bandet
han är en söndag framför tvn
han är en sittare i duschen
och dansar gärna naken
han är "baby come and kiss me"
och jag vill rymma bort med dig

han är ambitionen jag önskar jag hade
och alla möjliga konstiga ackord
han är alla bilderna i min plånbok
och handen jag håller fast vid
han är famnen jag drunknar i
när allt är skit
han är svaret på alla mina frågor
och godis, äckligt godis

han är den jag vill vara med om hundra år
han är min hemkomst, min slutstation












Kommentarer
Postat av: Matilda

Det där var nog det finaste Sabina!

2009-12-13 @ 17:17:16
Postat av: Anto

:)

2009-12-18 @ 13:46:22
Postat av: Ita

En så otroligt underbar kärleksförklaring!!!!! Lyckis Dedde....

2009-12-20 @ 15:37:03
Postat av: the destination

jag brukar smyga mig in här även fast jag påstår att jag aldrig läser din blogg och läsa just detta inlägg. älskling det är fan det finaste någon någonsin sagt till mig och känns som det är god tid att låta dig veta det. jag älskar dig. och tack för dom fina orden.

2010-02-12 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0