morgondagen inställd pga. bristande intresse

Fyfan. Jag raderade nyss ett långt inlägg där jag beskrev min alldeles underbara dag, hm. Och min morgondag som  jag så fruktansvärt mycket ser fram emot. Sen raderade jag det och anstrände mig för att inte spy eller rättare sagt skratta åt mig själv och vafan-håller-jag-på-med?

Jag måste säga att när jag snuffslar runt bland andra bloggar så läser jag aldrig "den här" texten. Om jag inte vet att personen inte skriver om sig själv och dagen utan mer åsikter och tankar.

Så. Där kom min förklaring till varför jag inte skriver långa inlägg om vad jag gör om dagarna. För att jag själv inte tycker att det är särskilt kul att läsa om. Och jag gör inte så jävla mycket intressant om dagarna faktist. Det må vara sorgligt men sant. Idag kom jag hem efter skolan och sov. Sen åt jag. Nu ska jag sova igen.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0