love me or leave me

ibland dör jag på mig själv
jag vaknar ALLTID antingen en timme för tidigt eller en timme för sent.
i morse vaknade jag två timmar för tidigt.
Jag har duschat, gjort mig i ordning, ätit frukost två gånger, druckit tre koppar kaffe, spelat gitarr, skrivit nästan en hel låt, dansat och lallat runt i huset och sjungit love me or leave me and let me be lonely, jävligt bra låt i must say.

Om tjugosju minuter ska jag ta bussen till la debb och förmodligen fortsätta med lallandet, sen börjar vi vid ett, det kan vara lycka.


bilden symboliserar att jag återvänder till växjövärld idag.


Kommentarer
Postat av: d

hon verkar bra hon den där debb

2009-10-16 @ 16:09:52
Postat av: mosi

fin blogg du har.

tror jag ska börja läsa den på heltid.

fan binaälskling, jag saknar dig så jobbigt mycket!

uschuschusch, jag flyttar till dig. är det okej?

2009-10-18 @ 00:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0