jag vill bara vara med dig nu



jag vill bara vara med dig nu
ligga i sängen
i din armhåla
när du killar mig på armen
och vi tittar på the big bang theory
du ber mig hämta vatten
jag ber dig poppa popcorn
för jag vet inte riktigt hur man gör
för att det ska bli perfekt
jag vill stänga av tvn när vi är för trötta
jag vill att din kropp ska vara ihopklistrad med min
dina armar runt mig, din hand i min
jag vill lyssna på sovmusik
och vänta på att du ska vända dig om
mot väggen, som du alltid gör
när du vänder dig om, vänder jag mig om
automatiskt
nu är det min kropp som klistras till din
mina armar runt din kropp
min hand i din
jag smygsänker volymen
och andas i takt med dig

jag vill vakna med dina armar och ben
ihopklistrade till mina
du sover fortfarande
det gör du nästan alltid
vi ligger kvar så länge vi kan
jag kryper upp så tätt intill jag kan

jag vill att du ska koka kaffe till mig
jag vet inte hur den fungerar, kaffekokaren
jag vill rosta två halvor till oss
du tar överdelen, jag tar underdelen
men vill egentligen ha den andra

jag vill bara vara med dig nu
jag vill att du ska hålla om mig
du vet, som bara du gör
mitt huvud
så perfekt mot din bröstkorg
min hand så jävla perfekt i din

jag vill bara vara med dig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0