jag är dålig

är zämsta bloggerskan ever, så jag tänkte liksom göra en liten sån där ascool lista ni vet. (snodd av moa)


Min första kärlek- karl-wilhelm

Mina föräldrar- är bra
Det här åt jag i dag- falafel (hade dock velat ha en massa feta cheeseburgerz)
Vad är kärlek? kärlek.
Min dag- bakis
Min bästa vän- nej, mina bästa vänner 
Min tro- ateist.
Det här hade jag på mig i dag- mjukisbyxor, raggsockar och min lösketischa
Mina syskon- är bra
I min handväska- är inte så mycket av en fantast av sånna grejer, men telen, pengar och nycklar
Den här veckan- ONSDAG amadeus
Mina drömmar- mardrömmar
Min första kyss- äcklig
Mitt favoritminne- öh 
Min favoritfödelsedag- 18
Detta ångrar jag- massa
Den här månaden- äsch
Det här upprör mig- ojojoj mycke krejjer
Det här får mig att må bättre- kåmizarna och kärleken
Det här får mig att gråta- colm
Mina rädslor- jag vill inte vara ensam
Min favoritplats- amadeus säng, jag på hans bröstkorg, han killar mig på armen eller pillar mig i håret (hehe)
Det här saknar jag- stockholm, sommar, debbie,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0