du grät, jag tröstade. jag grät, du tröstade.




kommer du ihåg första gången vi träffades?
du satt i poolen och jag kom ut med doris spindeln jag hittat. du skrattade.
kommer du ihåg när jag följde med dig till killmiddagen och spelade ölspelet hela kvällen?
du presenterade mig som en dude
kommer du ihåg när din mammas födelsedag, när vi drack massa alkohol?
och sjöng tills tårarna kom
kommer du ihåg när din mamma sa att hon ville att vi skulle gifta oss?
vi skrattade och sa att vi alltid kommer vara bästa vänner
kommer du ihåg när du knackade på mitt fönster mitt i natten?
du var full och ledsen, jag var trött, öppnade fönstret och gav dig min favorit kudde
kommer du ihåg när jag ringde dig mitt i natten?
karl-wilhelm hade varit otrogen och du skulle hjälpa mig att slå honom
kommer du ihåg alla dom gånger vi har gråtit tillsammans?
kommer du ihåg när jag, du och steven satt i poolen och avslöjade alla våra sexuellaupplevelser?
haha. det var så jävla kul. bror blev helt till sig.
kommer du ihåg alla dagar i skolan när vi sprang till varann och kramades?
och våra diskussioner som varade i timmar?
alla dagar fyllda av scrubs och how i met your mother maraton?
alla besök till ica för cola och snus?
alla mina försök att komma in på krogen?
kommer du ihåg när colm dog?
du ringde och sa att du kunde komma, att du fanns där för mig.
kommer du ihåg när vi sa att vi skulle bli room mates och skaffa en liten hund?
kommer du ihåg första gången jag sa att jag skulle flytta?
du sa att du inte skulle klara dig utan mig, att jag var din bästa vän
och att du inte skulle kuna leva utan mig?
Kommer du ihåg mig?
kommer du ihåg oss?

jag saknar dig. kom tillbaka.

Kommentarer
Postat av: K-W

Hahaha va? Har jag varit otrogen mot dig?!? :D

2010-02-23 @ 00:54:54
Postat av: Anonym

Alla saknar vi basse som han en gång var.

2010-03-02 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0