växjövärld



första kvällen gick jag till dannes för att titta på när elis trubadurade
på tillställningen samlades många bra människor
alla drack öl och alla sjöng
senare gick vi hem till elis och spelade poker och drack whiskey. bra kväll!


på lördagen mötte jag upp mosen för att äta lunch på koh thai
världens bästa mat världens bästa mos


sen träffade jag tjejerna. vi åt kladdkaka och pratade.
i love you long time.










på kvällen strosade jag över till emme och hennes kåta fågel
där var totte och togge och såg söta ut.
togge blev nästan våldtagen av fågeln och jag kissade nästan på mig.
alkoholhaltiga drycker konsumerades och vi gick vidare till hampe
teddy kom förbi och var bra.
efter lite snaps blev det de lux
sen efterfest någonstans
sen pizza
sen catfight
teddy stod som segrare
sen sova
mycket bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0