vi är inte som alla andra

jag sitter i min säng
och har på mig mina skönaste kläder
mina björn borg kalsonger som jag har ärvt av min man
och min lösa spetsbh som bara är där
det är alltså dagens outfit hihihihihihi

hanna: alltså jag måste ha en klänning till min fest
jag: ao, vad vill du ha för klänning då
hanna: nej alltså, inte du och debbie klänning utan hannaklänning
(hanna kollar snett på mig)
jag: men jag har en asfin klänning som du kan få låna
hanna: nejnejnejnejnej, jag vill inte låna nån klänning av dig
(hanna ler samtidigt som hon kollar snett på mig igen)

detta samtal resulterade i att jag och debbie ska ta med hanna på en shoppingtur. INGET MER GINA TRICOT HANNA! INGET MER!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag gillar't! :D

2010-02-24 @ 23:03:58
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHAHAHAHA <3 grandpa

2010-02-24 @ 23:18:26
URL: http://hannaceric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0