27/5 - Oh how I cherish you my love



Jag älskar dig. Jag älskar dig mer än öl.  Jag älskar dig mer än min LP-spelare och min gitarr. Jag älskar dig mer än min garderob, jag älskar dig mer än mina skjortor och alla mina skor. Jag älskar dig mer än acne och jag älskar dig mer än Angus & Julia stone. Jag älskar dig mer än min dator och jag älskar dig mer än min i-phone. Jag älskar dig mer än att sova, jag älskar dig mer än att vakna. Jag älskar dig mer än sushi och jag älskar dig mer än lasagne. Jag älskar dig mer än att knulla och jag älskar dig mer än min hatt. Jag älskar dig mer mina ringar och jag älskar dig mer än att sjunga. Jag älskar dig mer än att läsa och jag älskar dig mer än att skriva. Jag älskar dig mer än att bada nakenbad och jag älskar dig mer än frukost på sängen. Jag älskar dig mer än Bon iver och Bright eyes. Jag älskar dig mer än The Libertines och jag älskar dig mer än kate. Jag älskar dig mer än vatten och jag älskar dig mer än att vinna. Jag älskar dig mer än att skratta och jag älskar dig mer än att bajsa. Jag älskar dig mer än kebabpizza, jag älskar dig mer än kebab och mer än pizza. Jag älskar dig mer än spotify och jag älskar dig mer än sex and the city. Jag älskar dig mer how i met your mother och the big bang theory. Jag älskar dig mer än god only knows och jag älskar dig mer än the beatles. Jag älskar dig mer än att sjunga i duschen, mer än att sova i duschen. Jag älskar dig mer än dancing in the moonlight. Jag älskar dig mer än det mesta. 

Jag älskar dig mer än så jävla mycket, för så jävla mycket betyder inte så jävla mycket om inte så jävla mycket delas med dig.


Tack för det finaste året i mitt liv älskling.

Kommentarer
Postat av: kicken - kickar sängen

hur fan ska man toppa det där?



Tack för dom fina orden älskling.



Och tack för det bästa året i mitt liv.

Och Jag Älskar dig! mer än min mamma. om det nu är någon merit, eh jag vet inte.

Men jag älskar dig yber mycket iaf.

Ring mig nu! :)

2010-05-27 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0