det är fan inte okej


jag är så jävla förbannad
jag hatar människor
ja, jag ska bli en sån där människohatande kattkärring när jag blir stor
okej, minus katterna
jag tror att det beror på att jag tänker för mycket
och ja, jag kan vara lite långsint
och ja, jag överanalyserar allt
men det är fan inte okej
för en person att vara helt jävla dum i huvudet
när den avgudas och älskas.
och det är fan inte okej
att vilja vara med en person som är dum i huvudet
TROTS att man vet att personen är dum i huvudet
man kan knappt säga att personen är en människa
knappt.
endast ett omogen litet cp, med en liten kuk. (har jag hört)
usch kärlek gör ont
jag hör det genom din dörr hjärtat
du är så jävla mycket bättre än honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0