världens sämsta dag

woho. dagen blev precis utnämnd till världens sämsta dag.
okej. inte väääärldens sämsta dag. men sämst är den allt.
sov ungefär fyra timmar inatt (tack).
försov mig. jag fick springa till bussen.
och att springa till bussen är det värsta jag vet, då går jag hellre en kvart innan den går
och får vänta i 12 minuter.
Jag åt en halv kaviarmacka till frukost
utan smör, vi hade inget smör hemma!!
skoldagen började med religion
då vi tittade på en dokumentär om massmord av nyfödda flickor i indien
jag började skaka av ilska och tårarna fyllde mina jävla ögon (såklart)
sen kommer en liten håltimme på en och en halv timma ungefär
jag går runt, läser lite, pluggar lite försöker underhålla mig själv
eftersom jag är den enda i klassen som inte har lektion då
och den enda i hela skolan verkar det som.
sen har vi lunch, det kan man ju ändå tycka är en bra grej. men nej. 
en fet, stor, äcklig bit vegetariskpizza. döden.  
sen är det min älsklingslektion (aldrig i livet) Naturkunskap
och nu mina damer och herrar har jag en håltimme igen
innan engelskan börjar, som jag inte ens vet varför jag stannar kvar och går på

bäzt dag. blöh dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0