what was normal in the evening, by the morning seems insane



inatt drömde jag den sjukaste drömmen på länge
det började med att jag skulle åka någonstans med ett antal personer
vi flög och väntade på att mcdonalds skulle öppna på flyget
sen fick alla mat utom jag, för jag tyckte inte om det sa dom
jag låg på golvet i planet, och skrattade. du sa att jag var söt. haha.
vi kom fram till någonstans och plötsligt hamnade vi i en slags pool, en asstor pool
sen kommer en vakt in, vi får inte vara där
han börjar skrika och springer och simmar efter oss
jag får ångest, alla skriker och jag försöker simma
men det går verkligen inte, jag liksom fastnar i vattnet
sen skjuter han oss en efter en i ryggen med ett antal röda pilar
vi känner ingenting
sen ligger vi helt plötsligt i sängar uppradade brevid varandra,
jävligt små sängar, som gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0